Hoe herken ik de centrumbon?
De centrumbon heeft de afmetingen van een bankkaart met afgeronde hoekjes. De bon is gemaakt uit chemo-thermisch dikker papier, licht plooibaar. Elke bon bevat een reflecterende hologramband en een logo. Op de voorkant van de bon vind je de typische huisstijl van Lier Plezier op kop met het schapenbeeldmerk. De visual is perfect ‘scherp’ en niet ‘flou’ of ‘wazig’.
Op de voorzijde staan volgende items:
- vervaldatum
- unieke QR-code
- alfanumerieke code (combinatie van letters en cijfers)
- waarde van de bon
Bij twijfel aanvaard je de bon niet en verwijs je naar economie@lier.be.
Geldigheid van de bon
De centrumbon is voor de klant/koper geldig tot en met de vervaldatum die op de bon zelf vermeld wordt. Deelnemers die vervallen centrumbonnen aanvaarden, zijn hiervoor zelf verantwoordelijk en kunnen geen terugbetaling claimen van de stad Lier.
Teruggeven op een centrumbon
Als het bedrag van de aankoop lager is dan het bedrag van de centrumbon(nen), mag de deelnemer wisselgeld óf een waardebon van zijn/haar eigen zaak teruggeven.
Terugbetaling waarde centrumbonnen?
Scan meteen bij betaling de QR-code met de CCV Connect app
Scan de geinde centrumbonnen onmiddellijk bij de betaling met de CCV Connect app. Sinds 25 mei 2021 werkt de terugbetaling van de centrumbons rechtstreeks via deze app. Je kan de app zelf installeren op je smartphone via de App Store (Apple) of Play store (Android).
Met de app hoef je het nummer van de centrumbon niet meer handmatig in te geven, maar kan je gewoon meteen de QR-code scannen van de centrumbon scannen.
Opgelet! Scan de bon altijd op het moment waarop je klant wil afrekenen. Alleen zo kunnen we misbruik vermijden. De stad is niet verantwoordelijk voor te laat, of niet correct, ontwaarde centrumbons.
Vernieuwd backoffice-systeem
Bij deze nieuwe app hoort ook een volledig vernieuwde en gebruiksvriendelijke 'backoffice'-systeem. Om je aan te melden heb je naast je login en wachtwoord ook een toestel-id nodig i.e. de naam van je winkel, in kleine letters en aan elkaar geschreven (zonder speciale tekens!). Bv. Frituur Lier > toestel-id: frituurlier.
Hulp nodig?
- Handleiding (2.23 MB) "pdf"
- Nog vragen? Mail naar hello@joyn.be of bel naar 02 302 73 82.
- Tip: Werk je met een Apple-toestel? Zorg dan zeker dat je ook over een Apple-ID beschikt.
Hoe krijg ik mijn geld?
Na het scannen van de ontvangen centrumbonnen via CCV Connect zal je na maximaal 10 werkdagen de terugbetaling zien verschijnen op het rekeningnummer dat je opgaf bij registratie op het online platform. De status van elke geregistreerde bon en de terugbetaling ervan kan je volgen via je eigen account op het online platform. Je kan er ook statistieken consulteren en exporteren.
Terugbetaling van centrumbonnen kan enkel en alleen gebeuren via bankoverschrijving. In geen enkel geval zal terugbetaling in cash uitgevoerd worden.
Problemen of vragen?
Bij eventuele problemen (login, claimen van bonnen,...) mag je contact opnemen met Joyn/Wisely: hello@joyn.be.
De centrumbon wordt gefaciliteerd vanuit het SmartWalletPlatform, een concept en product van Joyn/Wisely.
Nog niet geregistreerd, maar je wil ook graag centrumbonnen kunnen ontvangen?
Ben jij nog niet ingeschreven maar zou je ook graag centrumbons aanvaarden in je zaak?